Яка різниця між даними видами моніторингу?
Які труднощі виникають при впроваджені моніторингу?
Який з моніторигів доцільніше проводити? Чому?
Хто є ініціаторами моніторингу в закладі?
Хто приймає рішення про проведення того чи і ншого виду моніторигу?ї
Будемо раді почути відповіді на дані та інші питання, які у Вас виникають в процесі впровадження освітнього моніторингу.
Моніторинг пов'язаний:
з якістю освіти;з управлінням якістю освіти;з культурою оцінки;з управлінськими рішеннями та стратегічним менеджментом.
Важливою умовою ефективності моніторингу є відповідність його процедур вимогам культури оцінки, яку характеризують:
наявність чітких критеріїв оцінки;розроблені процедури оцінки;наявність кваліфікованих експертів;розроблені форми фіксації інформації в ході моніторингу;розроблені часові характеристики оцінки;зв'язок оцінки з системою прийняття управлінських рішень.