Для підвищення професійного зростання в умовах НУШ учитель повинен наполегливо працювати над удосконаленням методичного і фахового рівня, активно впроваджувати ігрові й проектні технології, інтерактивні методи навчання, ІКТ під час організації індивідуального та групового навчання.
Для підвищення професійного зростання сучасний учитель має постійно працювати над собою, швидко вчитися і опановувати нові технології; бути відкритим до змін і миттєво змінюватися, щоб відповідати вимогам часу. Брати активну участь у науково-практичних семінарах, фестивалях, EdCamp-(не)конференціях, тренінгах. Надавач освітніх послуг повинен бути творчим, креативним, учителем-новатором, якому притаманні риси характеру вчителя-дослідника, вчителя-лідера, фахівця нової формації, який постійно прагне до самовдосконалення, саморозвитку.