Професійне зростання в умовах НУШ веде до принципового способу життєдіяльності вчителя – творчої самореалізації в професії, яка дає змогу виявити свої індивідуальні і професійні можливості. Це постійна праця, творчість, гармонія знань, почуттів і поведінки.
Цього року українська освіта зазнала багатьох змін. Крок за кроком вчителі нашої ШМК дізнавалися про особливості реформ, вивчали ключові аспекти й упевнено йшли назустріч сучасній освіті. Інноваційні методики викладання вивчали на фестивалі педагогічних ідей "Академія талановитих керівників" у м.Києві. З педагогами працювали спікери, які мотивують вчителів до професійного зростання, ознайомлюють їх із найкращими світовими системами освіти, шукають шляхи, щоб зацікавити учнів. Вебінари, семінари дають змогу відповісти вчителям на безліч запитань: навіщо змінювати освіту; із чого починати зміни; як краще мотивувати учнів до навчання та використовувати сучасні технології. Ми пишаємося тим, що у нашій КСШ№74 є вчителі, які запроваджують у практику найкращий досвід колег, мають жагу пізнавати нове, поліпшувати свій фаховий рівень і вкладати у працю частинку серця. Вчителі 1 класів НУШ створили абсолютно нове освітнє середовище, у якому всі першокласники почуваються щасливими та вільними у своєму розвитку. Вони запроваджують методики навчання через гру, що передбачають залучення до навчального процесу ігрових конструкторів LEGO. На районному майстер-класі вчитель 1-А класу поділилася досвідом їх використання на уроках навчання грамоти, математики. Успіх гарантують такі принципи навчання учнів: "Я все можу"; бути оптимістом, лідером; мати і відстоювати власну точку зору, критично мислити. У класах панує дружня атмосфера, вчителі розвивають емпатію, на ранкових зустрічах обговорюють настрій дітей, самопочуття. Отже, навчання, постійний розвиток і творчий пошук вчителя - подвійна сила професійного зростання. Відмовитися від ризику - означає відмовитися від творчості!