Громадянське виховання має ключове значення в освітньому просторі педагогіки мистецтва. Ця тема яскраво відображена в піснях про Україну, про рідну землю, про героїчні сторінки історії, а також в музиці українських національних композиторів.
Лайк
Тетяна Аршулик
28 дек. 2018 г.
Питання громадянської освіти наявні у будь-якому курсі навчальних предметів відповідно до програмового матеріалу.
Лайк
Анна Воронова
28 дек. 2018 г.
Усі ці питання громадянської освіти наскрізною лінією проходять у курсі "Зарубіжної літератури", на що постійно акцентується увага, відповідно до завдань програми.
Лайк
dribnutsatetiana
26 дек. 2018 г.
Вважаю що формування громадянської освіти повинно впроваджуватися з школи І ступеня. Пройти наскрізною лінією через учбовий процес дитини протягом всього часу навчання в школі, а не лише на окремих уроках.
Лайк
leschenko
26 дек. 2018 г.
Складний і тривалий процес, що потребує грунтовної підготовки і ретельного дотримання правил. Лише в такому разі отримані результати можуть бути достовірноми і використовуватись для розвитку професійної діяльності вчителя.
Лайк
pshenichnay1973
26 дек. 2018 г.
Роль школи у вихованні активних громадян начасі є пріорітетним завданням. У той час, коли традиційні форми участі зникли, школи повинні дати учням саме основу робочих моделей демократичного суспільства. Бути активним та відкритим для навколишнього світу- якості яких варто навчатися.
Лайк
oksanasos1979
26 дек. 2018 г.
Професійна компетентність вчителя потребує вдосконалення та розвитку. Я вважаю, щоб якісно навчати дітей необхідно самовдосконалюватися та розвиватися.
Лайк
sveta-buchko
26 дек. 2018 г.
Я вважаю, що педагогічна компетентність – комплекс якостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності та її результатів. Важливу роль в реалізації цих завдань відіграє моніторинг професійної компетентності педагогічних працівників та інноваційні підходи щодо керівництва самоосвітньою діяльністю вчителів.
Лайк
Marina Petrowskaia
26 дек. 2018 г.
Завданням громадянської освіти є забезпечення цілеспрямованої підготовки старшокласників до функціонування у системі суспільних відносин поліваріантного світу, глобалізації, соціальної взаємодії та активної відповідальної участі в суспільній діяльності.
Лайк
Наталія Манагарова
24 дек. 2018 г.
Неможливо уявити справжнього громадянина, який би не виявляв любові до рідного краю, не шанував батька, матері, не турбувався про охорону природи рідної землі. Розвиток громадянської компетентності молодших школярів спрямована на соціалізацію особистості, дотримання соціальних норм і правил. Отож, навчаючи дітей, ставлю собі за мету -виховувати справжнього патріота своєї землі, який буде жити і творити в майбутньому.
Лайк
Наталія Скрипченко
22 дек. 2018 г.
Одне з пріорітетних питань школи - розвиток в дитині здатності до самовизначення і самореалізації. Завдання вчителя сприяти формування в учнів потреби до пізнання світу і людини; засвоєння духовних цінностей у різних сферах; виховання патріотизму. Тому громодянська освіта повинна охоплювати всі сфери шкільного життя.
Лайк
Щербина Світлана
22 дек. 2018 г.
Розвиток громадянської компетентності можна реалізовувати майже на всіх предметах, які вивчаються у початковій школі. Дитина повинна знати історію своєї Батьківщини, свого краю, свого народу.
Лайк
gorbatovadarina3
22 дек. 2018 г.
Важливий акцент новозмін пов’язаний із тим, що визнається рівнозначність усіх ключових компетентностей на всіх етапах навчання. Тобто, кожна освітня галузь у тому числі і громадянська володіє освітнім потенціалом, необхідним для формування кожної ключової компетентності. Цей потенціал має бути реалізований наскрізно у процесі навчання кожного предмета або курсу.
Лайк
Татьяна Ткалич
22 дек. 2018 г.
Громадянська освіта в початковій школі передбачає створення умов для формування елементарних знань про державу, закони, права і відповідальності людини та громадянина, основні моральні цінності і норми поведінки.
Лайк
orlovav722
22 дек. 2018 г.
За роки навчання у початковій школі разом із предметною підготовкою учні мають оволодіти ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно-соціальний розвиток і формуються на міжпредметній основі. Саме громадянська компетентність, як ключова, має міждисциплінарний характер і спрямована на соціалізацію особистості, набуття навичок співжиття і співпраці в суспільстві, дотримання соціальних норм і правил.
Ідеї громадянського виховання втілюю в зміст і методику навчальної і виховної роботи , в організацію шкільного життя дітей. За мету маю формування в учнів уявлень про українське суспільство, знань про рідний край, розкриття на доступному для дітей рівні особливості взаємодії людей в родині, в класному та шкільному колективі; виховання в них позитивного ставлення до державних і народних символів України, поваги до її історичного минулого; виховання відповідальної особистості.
Любов до рідного краю, рідної мови починається з любові до своїх рідних, до своєї родини, до рідної школи. Поступово із зростанням особистості, ця любов переходить у любов до рідної Батьківщини, до її історії, до її сучасності, до людей.
Пошана до батьків, свого родоводу, традицій, любов до рідного краю завжди переростає в любов до своєї Батьківщини, до своєї держави, до України.
Тому навчаючи та виховуючи учнів прагну зростити їх справжніми патріотами свого рідного краю, своєї Батьківщини
Лайк
i-irinadovgan
22 дек. 2018 г.
громадянська освіта тісно пов'язана з історією і правознавством, однак майже всі навчальні предмети можна пов'язати з курсом громадянської освіти
Лайк
didencko.ir
22 дек. 2018 г.
Я вважаю, що саме на уроках літератури необхідно проводити громадянську освіту.
Лайк
darkballada
22 дек. 2018 г.
Я вважаю, що уроки літератури і мови можна пов`язати з громадянською освітою.
Лайк
vitasivi4i4
20 дек. 2018 г.
Установлено, що особливістю завдань громадянської освіти в початковій школі є створення умов для формування елементарних знань про державу, закони, права і відповідальність людини і громадянина, основні моральні цінності і норми поведінки.
В основній школі варто зосередити увагу на соціальну складову, що забезпечує учнів знаннями і навичками, які необхідні для участі у житті класу, школи, громади (співпраця, співробітництво, комунікації, повага до інших, толерантність, права та обов’язки, плюралізм, розв’язання конфліктів, громадянське суспільство).
У старшій школі - на політологічних, правових й економічних аспектах громадянської компетентності, які передбачають глибоке розуміння учнем сутності демократії, форм участі громадян у житті суспільства і держави, їхніх прав і обов’язків, прав і свобод людини, форм і функцій державної влади, процесів прийняття рішень та контролю за ними, суті ринкових відносин, економічних чинників розвитку демократичного суспільства.
Готуючи інструментарій для моніторингового дослідження можна використати такі питання для педагогів:
· Як той чи інший предмет може допомогти у викладанні навчальної програми з громадянської освіти?
· Що спільного він має з громадянською освітою?
· Що громадянська освіта може запропонувати кожному предмету?
· Як слід встановлювати ці зв’язки?
Учням можна запропонувати дати відповідь на такі питання:
· Які з демократичних цінностей ви вважаєте найважливішими? Чи можна мати права, не маючи обов’язків? Чи тотожні поняття людина і громадянин?
· Які елементи демократії та демократичні процедури існують в вашій школі? Якими основними правами ви користуєтесь щодня? Яка історична значимість цих прав? Чому вони важливі для України та українців?
· Чи є вікові обмеження на продаж алкогольних і тютюнових виробів неповнолітнім порушенням прав людини?
· Чи не суперечать праву людини на життя продаж алкоголю та тютюну?
· Як ви розумієте поняття ’’межа свободи’’? Чому виникла дилема свободи слова: „How free is free speech”? Як ми користуємось свободою слова в повсякденному житті? Які риси притаманні ідеальному громадянинові?
Громадянське виховання має ключове значення в освітньому просторі педагогіки мистецтва. Ця тема яскраво відображена в піснях про Україну, про рідну землю, про героїчні сторінки історії, а також в музиці українських національних композиторів.
Питання громадянської освіти наявні у будь-якому курсі навчальних предметів відповідно до програмового матеріалу.
Усі ці питання громадянської освіти наскрізною лінією проходять у курсі "Зарубіжної літератури", на що постійно акцентується увага, відповідно до завдань програми.
Вважаю що формування громадянської освіти повинно впроваджуватися з школи І ступеня. Пройти наскрізною лінією через учбовий процес дитини протягом всього часу навчання в школі, а не лише на окремих уроках.
Складний і тривалий процес, що потребує грунтовної підготовки і ретельного дотримання правил. Лише в такому разі отримані результати можуть бути достовірноми і використовуватись для розвитку професійної діяльності вчителя.
Роль школи у вихованні активних громадян начасі є пріорітетним завданням. У той час, коли традиційні форми участі зникли, школи повинні дати учням саме основу робочих моделей демократичного суспільства. Бути активним та відкритим для навколишнього світу- якості яких варто навчатися.
Професійна компетентність вчителя потребує вдосконалення та розвитку. Я вважаю, щоб якісно навчати дітей необхідно самовдосконалюватися та розвиватися.
Я вважаю, що педагогічна компетентність – комплекс якостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності та її результатів. Важливу роль в реалізації цих завдань відіграє моніторинг професійної компетентності педагогічних працівників та інноваційні підходи щодо керівництва самоосвітньою діяльністю вчителів.
Завданням громадянської освіти є забезпечення цілеспрямованої підготовки старшокласників до функціонування у системі суспільних відносин поліваріантного світу, глобалізації, соціальної взаємодії та активної відповідальної участі в суспільній діяльності.
Неможливо уявити справжнього громадянина, який би не виявляв любові до рідного краю, не шанував батька, матері, не турбувався про охорону природи рідної землі. Розвиток громадянської компетентності молодших школярів спрямована на соціалізацію особистості, дотримання соціальних норм і правил. Отож, навчаючи дітей, ставлю собі за мету -виховувати справжнього патріота своєї землі, який буде жити і творити в майбутньому.
Одне з пріорітетних питань школи - розвиток в дитині здатності до самовизначення і самореалізації. Завдання вчителя сприяти формування в учнів потреби до пізнання світу і людини; засвоєння духовних цінностей у різних сферах; виховання патріотизму. Тому громодянська освіта повинна охоплювати всі сфери шкільного життя.
Розвиток громадянської компетентності можна реалізовувати майже на всіх предметах, які вивчаються у початковій школі. Дитина повинна знати історію своєї Батьківщини, свого краю, свого народу.
Важливий акцент новозмін пов’язаний із тим, що визнається рівнозначність усіх ключових компетентностей на всіх етапах навчання. Тобто, кожна освітня галузь у тому числі і громадянська володіє освітнім потенціалом, необхідним для формування кожної ключової компетентності. Цей потенціал має бути реалізований наскрізно у процесі навчання кожного предмета або курсу.
Громадянська освіта в початковій школі передбачає створення умов для формування елементарних знань про державу, закони, права і відповідальності людини та громадянина, основні моральні цінності і норми поведінки.
За роки навчання у початковій школі разом із предметною підготовкою учні мають оволодіти ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно-соціальний розвиток і формуються на міжпредметній основі. Саме громадянська компетентність, як ключова, має міждисциплінарний характер і спрямована на соціалізацію особистості, набуття навичок співжиття і співпраці в суспільстві, дотримання соціальних норм і правил.
Ідеї громадянського виховання втілюю в зміст і методику навчальної і виховної роботи , в організацію шкільного життя дітей. За мету маю формування в учнів уявлень про українське суспільство, знань про рідний край, розкриття на доступному для дітей рівні особливості взаємодії людей в родині, в класному та шкільному колективі; виховання в них позитивного ставлення до державних і народних символів України, поваги до її історичного минулого; виховання відповідальної особистості.
Любов до рідного краю, рідної мови починається з любові до своїх рідних, до своєї родини, до рідної школи. Поступово із зростанням особистості, ця любов переходить у любов до рідної Батьківщини, до її історії, до її сучасності, до людей.
Пошана до батьків, свого родоводу, традицій, любов до рідного краю завжди переростає в любов до своєї Батьківщини, до своєї держави, до України.
Тому навчаючи та виховуючи учнів прагну зростити їх справжніми патріотами свого рідного краю, своєї Батьківщини
громадянська освіта тісно пов'язана з історією і правознавством, однак майже всі навчальні предмети можна пов'язати з курсом громадянської освіти
Я вважаю, що саме на уроках літератури необхідно проводити громадянську освіту.
Я вважаю, що уроки літератури і мови можна пов`язати з громадянською освітою.
Установлено, що особливістю завдань громадянської освіти в початковій школі є створення умов для формування елементарних знань про державу, закони, права і відповідальність людини і громадянина, основні моральні цінності і норми поведінки.
В основній школі варто зосередити увагу на соціальну складову, що забезпечує учнів знаннями і навичками, які необхідні для участі у житті класу, школи, громади (співпраця, співробітництво, комунікації, повага до інших, толерантність, права та обов’язки, плюралізм, розв’язання конфліктів, громадянське суспільство).
У старшій школі - на політологічних, правових й економічних аспектах громадянської компетентності, які передбачають глибоке розуміння учнем сутності демократії, форм участі громадян у житті суспільства і держави, їхніх прав і обов’язків, прав і свобод людини, форм і функцій державної влади, процесів прийняття рішень та контролю за ними, суті ринкових відносин, економічних чинників розвитку демократичного суспільства.
Готуючи інструментарій для моніторингового дослідження можна використати такі питання для педагогів:
· Як той чи інший предмет може допомогти у викладанні навчальної програми з громадянської освіти?
· Що спільного він має з громадянською освітою?
· Що громадянська освіта може запропонувати кожному предмету?
· Як слід встановлювати ці зв’язки?
Учням можна запропонувати дати відповідь на такі питання:
· Які з демократичних цінностей ви вважаєте найважливішими? Чи можна мати права, не маючи обов’язків? Чи тотожні поняття людина і громадянин?
· Які елементи демократії та демократичні процедури існують в вашій школі? Якими основними правами ви користуєтесь щодня? Яка історична значимість цих прав? Чому вони важливі для України та українців?
· Чи є вікові обмеження на продаж алкогольних і тютюнових виробів неповнолітнім порушенням прав людини?
· Чи не суперечать праву людини на життя продаж алкоголю та тютюну?
· Як ви розумієте поняття ’’межа свободи’’? Чому виникла дилема свободи слова: „How free is free speech”? Як ми користуємось свободою слова в повсякденному житті? Які риси притаманні ідеальному громадянинові?