Професійне зростання вчителя, на мою думку, завжди було і буде пов’язане з пошуком відповіді на питання «як?», «що?», «чому?». Моніторинг якості роботи вчителя проводиться як підсумок атестації і має за мету систематизацію процесу накопичення та збагачення передового досвіду роботи вчителів школи. Вчитель демонструє свою результативність:
- як вчитель-предметник – моніторинг якості знань учнів з предмету;
- як класний керівник – досягнення в роботі з учнівським та батьківським колективом, результативність навчання учнів, перемоги класного колективу в конкурсах, змаганнях;
- у методичній роботі – участь в методичних заходах різних рівнів: методичних та педагогічних радах, педагогічних читаннях, конференціях, семінарах, проблемних столах, психологічних тренінгах, у проведенні предметного тижня, участі в конкурсах, у створенні кабінету – творчої лабораторії вчителя.
В кінці навчального року кожен вчитель підводить підсумок свого педагогічного зростання та оцінюється кожним членом педагогічного колективу.
Колективна оцінка презентацій допоможе вчителю повірити в свої можливості і перетворитися на нестандартного й оригінально мислячого, критичного, творчого педпрацівника.
Найважливіше в професійному зростанні вчителя - це здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства.