Успішне вирішення завдань сучасної освіти безпосередньо пов’язане з удосконаленням підготовки та професійним розвитком педагогів.
Як зазначається у документах з реформування освіти нова школа потребує нового вчителя, який може стати агентом змін.
Професійна компетентність учителя потребує постійного розвитку і удосконалення.
Особливо актуальним це питання є у період діяльності, пов’язаної з реалізацією Концепції «Нова українська школа», підготовка вчителя до роботи в нових умовах.
Вважаємо підготовку вчителя до роботи в умовах реформування шкільної освіти одним із важливих завдань дирекції школи. Постає необхідність запровадження інноваційних підходів до організації дієвої системи підвищення компетентності педагогів, модернізації вже наявної системи, створення умов для самоорганізації, самовдосконалення, самоосвіти вчителя.
Розвиток та вдосконалення професійної компетентності вчителя здійснюємо через внутрішкільне управління, орієнтоване на конкретного вчителя, його потреби, які витікають із завдань, поставлених перед ним реформою. Намагаємось спрямувати вчителя через мотивацію на ефективну, самокеровану, індивідуальну, колективну діяльність із піднесенням професійної компетентності на більш високий рівень.