На сучасному етапі розвитку українського суспільства головним
аспектом функціонування освіти має стати питання підготовки
вчителя до інноваційної роботи в сучасній школі, котра змінюється не лише за типом, але й за змістом освіти, формами організації навчально-виховного процесу.
Зміни в змісті й структурі школи мають глибинний характер і
потребують розв’язання проблеми підготовки вчителя-інноватора, який володіє проективним мисленням, перспективними педагогічними технологіями, є суб’єктом особистісного й професійного зростання, уміє досягти нової педагогічної мети.
Розробка та реалізація моделі підготовки вчителя до інноваційної діяльності в системі неперервної післядипломної освіти на шкільному рівні дозволить удосконалити сам процес підготовки, зробивши його впорядкованим та структурованим, забезпечить підвищення професійної компетентності вчителів, переведення освітньо-виховного процесу в режим постійного розвитку.