Масштаб реформи “Нова українська школа” висуває нові вимоги до педагогічних працівників. Освітяни - ключові провідники змін на своїх робочих містах у школах. Відповідно, потребує змін вся система підготовки і підвищення кваліфікації вчителів. Вчителі готуються до викладання у відповідності до нового Державного стандарту, до застосовування нових методик, до діалогічної роботи з учнями, батьками, громадою. У Новій українській школі інноваційність освітян буде заохочуватися і винагороджуватися. Для цього буде розроблено чітку систему критеріїв. Професійний стандарт визначатиме вимоги до кваліфікації, за якими буде вимірюватися ефективність професійної діяльності.
Добровільна сертифікація у Новій українській школі стане спонукою до професійного зростання і, як результат, до кращих умов оплати праці вчителів.
Матеріальні та моральні стимули до професійного зростання приведуть до зростання попиту на участь у програмах і курсах підвищення кваліфікації. Щоби задовольнити цей попит і забезпечити їхню високу якість, пропозицію буде розширено за рахунок розвитку інституцій професійного розвитку, зокрема поза традиційною системою інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Сучасний учитель має постійно працювати над собою, швидко вчитися, опановувати нові технології, миттєво змінюватися, щоб відповідати швидкоплинним вимогам суспільства, бути відкритим до змін. .
На мою думку, сертифікація вчителів підвищить престижність педагогічної професії та заохотить вчителів до особистісного і професійного зростання.
Важливим для сучасного вчителя вважаю постійне самовдосконалення та свободу самовираження. Творча самореалізація призводить до професійного зростання, дає змогу працювати по новому.
Я вважаю, що сертифікація педагогів позитивно впливатиме на розвиток професійних здібностей. Це дасть змогу більш якісніше здобувати нові вміння, збільшувати багаж знань та стати професійнішим в своїй діяльності.
На мою думку, такі методи підвищення професійної діяльності вчителя НУШ сприятимуть позитивним змінам у розвитку системи освіти.
Я вважаю, що такий підхід до підвищення професійної кваліфікації правильний. Педагог сам повинен вибрати шляхи, форми підвищення педагогічної майстерності, визначити рівень професіоналізму, рівень майбутнього зростання.