ЗНО після 9-го класу – це гарний стимул, але не для всіх учнів. Учні, які планують навчатися у Вишах, готуються до ЗНО та ДПА ще заздалегідь.
Лайк
kozlova.nataliia
28 дек. 2018 г.
Вважаю, що ЗНО після 9 класу потрібне, але не всім,а тільки тим, хто збирається продовжити навчання у старшій школі, закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації. Та й перелік предметів для здачі ЗНО повинен бути меншим. Звісно, ЗНО не може бути показником роботи освітнього закладу.
Лайк
katekrrog
25 дек. 2018 г.
Вважаю, що запровадження ЗНО в систему освіти - позитивний і необхідний крок. Щодо ЗНО після 9-го класу, то , на мою думку, воно має бути. Часто, учні показують гарні результати в навчанні у початковій школі і "повертаються" до освіти вже перед самим вступом до ВНЗ, а от середня ланка є найслабшою за рівнем підготовки і відповідальності. ЗНО після 9-го буде гарним стимулом. Тільки дійсно потрібна логіка і послідовність в діях: якщо не склав ЗНО - вступаєш до професійних закладів освіти, а не в 10-12 класи! Країні потрібні представники робочих спеціальностей, а в старшій школі повинні залишатися люди здібні і наполегливі! Підтримую думку про те, що ЗНО не є показником роботи освітнього закладу
Лайк
vitasini4i4
10 окт. 2017 г.
Цікаві роздуми цікавих людей...
Ігор Лікарчук: результати ЗНО – привід для закриття шкіл
Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.
Мені скоро буде соромно за те, що мав відношення до впровадження ЗНО. Бо, виявляється, деякі освітні керманичі, за мовчазної згоди МОН, «досліджують» результати ЗНО і на основі їх роблять висновок про якість освітньої діяльності конкретного закладу. Більше того, на основі таких безграмотних «досліджень» приймають якісь рішення про закриття шкіл, укрупнення мережі й т.д.
Я розумію, що МОН та його численні інституції не здатні чи не хочуть розробити та затвердити об’єктивні індикатори функціонування освітньої системи. Я розумію, що місцевим чиновникам набагато легше взяти результати ЗНО й танцювати з ними скажені танці на могилі української освіти, аніж реально допомагати школам виживати. Я розумію, що опорні школи потрібно було створювати для того, щоб скоротити видатки на освіту...
Але до чого тут ЗНО?
Метою його запровадження НІКОЛИ не була оцінка якості освітньої діяльності школи чи вчителя. Для того є зовсім інші методики та технології.
І
Лайк
vitasini4i4
10 окт. 2017 г.
Якщо дамо відповідь, чому не потрібне ЗНО, тоді чітко визначимось із усіма позиціями. Я вважаю, що потрібне. Це свого роду стимулятор)
ЗНО після 9-го класу – це гарний стимул, але не для всіх учнів. Учні, які планують навчатися у Вишах, готуються до ЗНО та ДПА ще заздалегідь.
Вважаю, що ЗНО після 9 класу потрібне, але не всім,а тільки тим, хто збирається продовжити навчання у старшій школі, закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації. Та й перелік предметів для здачі ЗНО повинен бути меншим. Звісно, ЗНО не може бути показником роботи освітнього закладу.
Вважаю, що запровадження ЗНО в систему освіти - позитивний і необхідний крок. Щодо ЗНО після 9-го класу, то , на мою думку, воно має бути. Часто, учні показують гарні результати в навчанні у початковій школі і "повертаються" до освіти вже перед самим вступом до ВНЗ, а от середня ланка є найслабшою за рівнем підготовки і відповідальності. ЗНО після 9-го буде гарним стимулом. Тільки дійсно потрібна логіка і послідовність в діях: якщо не склав ЗНО - вступаєш до професійних закладів освіти, а не в 10-12 класи! Країні потрібні представники робочих спеціальностей, а в старшій школі повинні залишатися люди здібні і наполегливі! Підтримую думку про те, що ЗНО не є показником роботи освітнього закладу
Цікаві роздуми цікавих людей...
Ігор Лікарчук: результати ЗНО – привід для закриття шкіл
Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.
Мені скоро буде соромно за те, що мав відношення до впровадження ЗНО. Бо, виявляється, деякі освітні керманичі, за мовчазної згоди МОН, «досліджують» результати ЗНО і на основі їх роблять висновок про якість освітньої діяльності конкретного закладу. Більше того, на основі таких безграмотних «досліджень» приймають якісь рішення про закриття шкіл, укрупнення мережі й т.д.
Я розумію, що МОН та його численні інституції не здатні чи не хочуть розробити та затвердити об’єктивні індикатори функціонування освітньої системи. Я розумію, що місцевим чиновникам набагато легше взяти результати ЗНО й танцювати з ними скажені танці на могилі української освіти, аніж реально допомагати школам виживати. Я розумію, що опорні школи потрібно було створювати для того, щоб скоротити видатки на освіту...
Але до чого тут ЗНО?
Метою його запровадження НІКОЛИ не була оцінка якості освітньої діяльності школи чи вчителя. Для того є зовсім інші методики та технології.
І
Якщо дамо відповідь, чому не потрібне ЗНО, тоді чітко визначимось із усіма позиціями. Я вважаю, що потрібне. Це свого роду стимулятор)